Przejdź do menu
Przejdź do treści
Uniwersytet Pedagogiczny
im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
en
pl
Szukaj
Instytut Biologii i Nauk o Ziemi
Instytut
O Instytucie
Dyrekcja i administracja
Jakość Kształcenia
Pracownicy Instytutu
Rada Instytutu
Zespoły Administracyjne
Rady Jakości Kształcenia
Zespół ds. planów i programów studiów – kierunek Biologia
Biblioteka Geograficzno-Biologiczna
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
Historia Instytutu
Raport samooceny Biologia 2022
Struktura
Katedra Biochemii i Biofizyki
Katedra Botaniki
Katedra Ekologii i Geoinformacji
Katedra Fizjologii Roślin
Instrukcje do ćwiczeń z fizjologii roślin
Katedra Fizjologii Zwierząt
Katedra Genetyki
Katedra Geografii Fizycznej
Katedra Geologii i Paleontologii
Katedra Zoologii
Nauka/Badania
Seminarium naukowe
Jakość Kształcenia
Seminarium naukowe 19 października 2022
Seminaria naukowe 2021/2022
Seminarium naukowe 18 maja 2022r.
Seminarium naukowe 20 kwietnia 2022
Seminarium naukowe 16 marca 2022
Seminarium naukowe 16.02.2022
Seminarium naukowe 19.01.2022
Seminarium naukowe 15.12.2021
Seminarium naukowe 17.11.2021
Seminarium naukowe 20.10.2021
Seminaria naukowe 2020/2021
Seminarium naukowe 19.05.2021r.
Seminarium naukowe 21.04.2021
Seminarium naukowe 17.03.2021
Seminarium naukowe 17.02.2021
Seminarium naukowe 20.01.2021
Seminarium naukowe – 16.12.2020
Seminarium naukowe – 18.11.2020
Seminarium naukowe – 21.10.2020
Zespoły badawcze
Publikacje pracowników
Bibliografia publikacji pracowników
Prace monograficzne
Czasopismo AUPC Studia Naturae
Konferencje naukowe
XXII międzynarodowa konferencja Risk Factors of Food Chain.
Edukacja kreatywna – gry, media społecznościowe i nowe technologie jako narzędzia do wykorzystania w edukacji przyrodniczej
Uniwersytecki Inkubator Przyrodniczy
58 ZJAZD POLSKIEGO TOWARZYSTWA BOTANICZNEGO „Botanika – bez granic ” Kraków, 2019
„Plant Functioning Under Environmental Stress” 2018
Współpraca Pracowników Instytutu Biologii
Granty badawcze
Studia
Rekrutacja
Biologia
I stopnia (licencjat)
II stopnia (magisterskie)
Bioinformatyka
Ochrona środowiska
Odnowa biologiczna
Chemia
Psychologia i biologia zwierząt
Studia podyplomowe
Biologia molekularna z elementami biotechnologii
Biologia w terenie
Gimnastyka korekcyjna wczesnej edukacji z promocją zdrowia dla nauczycieli
Nauczanie biologii w szkole podstawowej
Studia doktoranckie III stopnia
Opiekunowie roczników 2022/2023
Studia stacjonarne
Biologia
Studia I stopnia (licencjat)
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Karty kursów biologia Ist rocznik 2022/2023 (-2025)
Karty kursów biologia I st. rocznik 2021/2022 (-2024)
Karty kursów – rok akademicki 2020/2021
Karty kursów – rok akademicki 2019/2020
Karty kursów – rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia (magisterskie)
Plany studiów
Programy studiów – Biologia II stopnia stacjonarne
Karty kursów
Karty kursów – Biologia II stopień – 2022/2023
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2021/2022
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2020/2021
Karty kursów – Biologia II stopień – rok akademicki 2019/2020
Bioinformatyka
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Karty kursów: bioinformatyka, rok akademicki 2022/2023 (-2026)
Karty kursów: bioinformatyka, rok akademicki 2021/2022 (-2025)
Karty kursów: bioinformatyka, rok akademicki 2020/2021 (-2024)
GEOGRAFIA S
Geografia I stopnia S
Plany i programy studiów I st
Karty Kursów I stopnia
Geografia II stopnia S
Plany i programy studiów II st
Karty Kursów II stopnia
Ochrona środowiska
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów Ochrona środowiska I stopień
Karty kursów rok akademicki 2020/2021 (-2024)
Chemia
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Psychologia i biologia zwierząt
Plany studiów stacjonarnych
Programy studiów stacjonarnych
Karty kursów
Karty kursów PiBZ (s) rocznik 2021-2022 (-2026)
Karty kursów PiBZ (s) rocznik 2022-2023 (-2027)
Dziennikarstwo przyrodnicze
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Studia niestacjonarne
terminy zjazdów – studia niestacjonarne 2022/2023
Biologia
Studia I stopnia
Plany studiów
Programy studiów – studia niestacjonarne I stopnia
Karty kursów
Studia II stopnia
Plany studiów
Programy studiów: Biologia II stopnia, niestacjonarne
Karty kursów SUM NS
GEOGRAFIA NS
GEOGRAFIA I STOPNIA NS
Plany i programy studiów I st
GEOGRAFIA II STOPNIA NS
Plany i programy studiów II st
Bioinformatyka
Plany studiów
Programy studiów
Odnowa biologiczna
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Psychologia i biologia zwierząt
Plany studiów niestacjonarnych
Programy studiów niestacjonarnych
Karty kursów
karty kursów PiBZw 2022-23 (-2027) ns
Karty kursów PiBZw 2021-22 (-2026) ns
Studia podyplomowe
Biologia molekularna z elementami biotechnologii
Plany studiów
Program studiów
Karty kursów moleku
Biologia w terenie
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Gimnastyka korekcyjna wczesnej edukacji z promocją zdrowia dla nauczycieli
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Nauczanie biologii w szkole podstawowej
Plany studiów
Programy studiów
Karty kursów
Studia doktoranckie
Doktoranci
Samorząd doktorantów
Rozprawy doktorskie – przewody otwarte
Rozprawy doktorskie – przewody zakończone
Platforma E-Learningowa uniwersytetu Pedagogicznego
Wirtualna Uczelnia
Zarządzenia i decyzje Dyrektora Instytutu Biologii
Praktyki pedagogiczne i zawodowe
Student
Organizacja roku akademickiego
Dyżury pracowników
Koło Naukowe Przyrodników UP „BIOSFERA”
Starostowie w roku akademickim 2022/2023
Przedstawiciele studentów i doktorantów w Radzie Instytutu Biologii
Program Erasmus +
Dokumenty
Prace dyplomowe
Program Statistica
Przydatne linki
Zarządzenia i decyzje Dyrektora Instytutu Biologii
Pracownik
Pracownicy
Ogłoszenia
Dokumenty do pobrania
Intranet
Przydatne linki
Kontakt
Aktualności
Programy studiów
Rok akademicki 2020/2021
Program studiów podyplomowych Biologia w terenie
Struktura
Lista pracowników
Studia
Organizacja roku akademickiego
Kierunki studiów
Wirtualna Uczelnia